Sidak Yang Ikut Blog Tok

Sunday 25 November 2012

Luahan Hati Rakyat Selangor Kepada Rakyat Sarawak

Tauk Sik Kitak???

Tok ada lah  luahan hati sidak rakyat selangor  selepas parti pembangkang mengambil alih kerajaan selangor,..,betapa perit nya kehidupan mereka,.,.

RakyatSelangor bukan sahaja dibebani masalah sampah yang tidak dipungut akibat kroni sampah Pakatan Pembangkang, masalah lain juga berlaku seperti Janji-Janji Pilihan Raya Umum 2008 yang masih TIDAK tertunai khususnya mengenai air percuma dan pembayaran kepada ibu-ibu tunggal, juga isu TALAM Corporations, pertumbuhan rumah-rumah urut, sokongan kepada LGBT, pemberian tender pasir, moral pemimpin PKR Selangor dalam isu khalwat jam 3.00 pagi, pemecatan Dr. Hassan Ali yang memerangi isu murtad di kalangan orang Melayu dan pelbagai macam lagi isu termasuk moral pemimpin Pakatan Pembangkang.

Di Sarawak, pemimpin PKR dan DAP kini mengimport gejala dan perlakuan politik membenci dan memfitnah yang dahulunya tidak pernah berlaku. Ini akibat pengaruh Anwar Ibrahim yang beriya-iya mahu menjadi Perdana Menteri.

Apakah rakyat Sarawak mahu hidup seperti rakyat Selangor yang kini hidup menderita dan sengsara? Bertanyalah kepada diri sendiri dan buatlah keputusan yang bijak supaya generasi akan datang khususnya anak cucu cicit kita tidak akan sengsara seperti mana yang sedang dihadapi rakyat Selangor, rakyat Pulau Pinang dan rakyat Kedah.




No comments:

Post a Comment